Nie wiem na czym miałoby polegać naginanie przeze mnie rzeczywistości, bardziej jest to chyba sytuacja typu przyganiał kocioł garnkowi gdyż komunikaty „zakupy zostały anulowane”, „ konto na aukcje.gndm zostało zablokowane”, „Zgadza się, blokujemy” to coś zgoła innego niż ostateczne wezwanie do zapłaty. W takim razie może warto zastanowić się nad zmianą powiadomienia na „zakupy zostaną anulowane” i „konto na aukcje.gndm zostanie zablokowane”, co pozwoli uniknąć nieporozumień.
Wydaje mi się rownież, że 2 tygodnie to zbrodnia niedoskonała. Właśnie minęły 2 tygodnie od zakończenia aukcji Jean Elsen & ses Fils, w krórej wylicytowałem 1 pozycję – wciąz czekam na podsumowanie. Swego czasu na podsumowanie od ANPN czekałem bodaj 4 tygodnie. Co nie zmienia faktu że staram się regulować rachunki niezwłocznie (ach ten spam).
W każdym razie zakup został właśnie opłacony i mam nadzieję na pozytywny finał.
GNDM blokuje za nieczytanie spamu
Re: GNDM blokuje za nieczytanie spamu
Od lat kupuję banknoty w GNDM, a w zasadzie jeszcze wcześniej, od czasu konta domel103 na allegro. Nigdy nie było problemu z zakupami w firmie. Kupuje też za granicą. Ostatnio w jednej z dużych firm. Co robię zanim kupię przedmiot? Czytam regulamin. Zawsze jest tam informacja o czasie do uregulowania rachunku. Na onebid jest on dostępny niemalże od ręki. Tutaj historia trochę podrasowana. Pytanie tylko po co? Nie lepiej zadzwonić do firmy i dogadać się?