Inwestuj w srebro

Dyskusja o inwestowaniu w metale szlachetne i numizmaty - monety bulionowe, sztabki
Awatar użytkownika
tin_foil_hat
Posty: 181
Rejestracja: 31 mar 2019, 16:37
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: tin_foil_hat » 15 cze 2019, 00:51

http://silverseek.com/commentary/india- ... ices-17669

Ted Butler o popycie na srebro w Indiach.

Wraz z rosnącym GSR rośnie popyt na srebro w Indiach. To widać po ilościach zaimportowanego srebra. W 2018 roku Indie sprowadziły do kraju 224 miliony uncji! I co ciekawe tam kupuje ulica. Przeciętny Hindus inwestor wykazuje więcej rozsądku niż mieszkaniec zachodu. Oni kupują jak jest tanio. Na zachodzie kupuje się jak jest drogo. Równocześnie delikatnie spada import złota.

joker
Posty: 145
Rejestracja: 04 kwie 2019, 19:22
Coś o mnie: Zbieram głównie bulion ale też monety premium. Ostatnio zacząłem interesować się monetami z okresu IIRP. Mieszkam w Warszawie

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: joker » 15 cze 2019, 08:26

Ja mam pytanie do "starszych" kolegów z forum. Jak myślicie czy srebro mocno spadnie jak przyjdzie kryzys? I np dobie do 10usd za oz?

Awatar użytkownika
meszuzel
Administrator
Posty: 480
Rejestracja: 29 mar 2019, 12:21
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: meszuzel » 15 cze 2019, 11:35

Posty niemerytoryczne usunięte.
PROSZĘ PISAĆ NA TEMAT BO BĘDĄ LECIEĆ BANY
tin_foil_hat pisze:
14 cze 2019, 14:53
forum ucichło to kolega moderator postanowił wsadzić kij w mrowisko
i znowu wracamy do punktu wyjścia czyli pytania dlaczego (nie) warto kupować srebra
Jako admin sprzątacz mam również zadanie, aby pojawiały się MERYTORYCZNE posty na forum, więc czasem coś sprowokuję.
Ale do meritum. Nie przekonuję w żadnym poście, że nie warto kupować srebra. To co pisałem i nadal uważam, że jest to słaby punkt inwestycyjny. Mocno jestem sceptyczny co do tego czy faktycznie JPM skupuje takie ilości, jakie pojawiają się w doniesieniach. Natomiast z poziomu takich zbieraczy jak my, to co wyprawia tak ogromny bank nie powinno wpływać na wcześniej przyjęte założenia.
Wiem, że nic nie wiem - Sokrates
FB Forum
Zrzutka na funkcjonowanie forum

Pozdrawiam
Mariusz

Awatar użytkownika
Grześ
Posty: 531
Rejestracja: 31 mar 2019, 13:50
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: Grześ » 15 cze 2019, 11:49

joker pisze:
15 cze 2019, 08:26
Ja mam pytanie do "starszych" kolegów z forum. Jak myślicie czy srebro mocno spadnie jak przyjdzie kryzys? I np dobie do 10usd za oz?
Na wykresie xagpln może spaść nawet do zera.
To nie oznacza że kupisz metal w tej cenie.
Tradycyjnie przy cenie 12-13 usd/oz następuje rozjazd cen.
Papier nadal leci w dół, metal odwrotnie pnie się już w górę.
Przy tych cenach zaczyna sie problem z dostępnością srebrnego bulionu.

Awatar użytkownika
AlA
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2019, 01:42
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: AlA » 15 cze 2019, 13:15

meszuzel pisze:
15 cze 2019, 11:35
Posty niemerytoryczne usunięte.
PROSZĘ PISAĆ NA TEMAT BO BĘDĄ LECIEĆ BANY
tin_foil_hat pisze:
14 cze 2019, 14:53
forum ucichło to kolega moderator postanowił wsadzić kij w mrowisko
i znowu wracamy do punktu wyjścia czyli pytania dlaczego (nie) warto kupować srebra
Jako admin sprzątacz mam również zadanie, aby pojawiały się MERYTORYCZNE posty na forum, więc czasem coś sprowokuję.
Ale do meritum. Nie przekonuję w żadnym poście, że nie warto kupować srebra. To co pisałem i nadal uważam, że jest to słaby punkt inwestycyjny.
Jako admin powinieneś zgodnie z regulaminem o złym rozpożadzaniu kapitałem likwidować tematy typu inwestuj w srebro czy tego typu. Bo ludzie z klapkami na oczy czytają te bzdury o obronie przed inflacja poprzez kupno srebra i cudownej emeryturze.
Mój zbiór na uCoin

Andrew
Posty: 33
Rejestracja: 31 mar 2019, 17:09
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: Andrew » 15 cze 2019, 14:11

Ja proponuję ban dla wszystkich idiotów i idiotek, którzy czują ogromną potrzebę narzucania innym swojego zdania i poświęcają godziny na walkę o przymusowe lepsze jutro innych.
Człowiek chciałby w temacie Inwestuj w srebro poczytać, aż boję się napisać, o inwestycjach w srebro. Przecież to pewny interes skoro tylu idiotów i idiotek jest innego zdania :twisted:
Na jeden merytoryczny wpis pojawia sie 5 wpisów kolegów od rybek, zawsze mających rację kur domowych czy innych Santaksów z argumentami na poziomie dna.
Doszło nawet do tego, że idioci i idiotki mają żądania co do tego co wolno pisać a czego nie :shock:
Proszę o zasłużonego bana za nazwanie idiotów i idiotek po imieniu :lol: Ale mam nadzieję, że idioci też na to zasłużyli.

Awatar użytkownika
skorkabezwyprawki
Posty: 137
Rejestracja: 28 kwie 2019, 21:05
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: skorkabezwyprawki » 15 cze 2019, 14:22

AlA pisze:
15 cze 2019, 13:15

Jako admin powinieneś zgodnie z regulaminem o złym rozpożadzaniu kapitałem likwidować tematy typu inwestuj w srebro czy tego typu. Bo ludzie z klapkami na oczy czytają te bzdury o obronie przed inflacja poprzez kupno srebra i cudownej emeryturze.
Panujący nam socjalizm doprowadził do tego, że ludzie nie dbają o swój interes a dbają o interes durni. AlA w twoim interesie powinno być to, żebyś była piękniejsza, bogatsza, mądrzejsza itp od innych. Zatem im więcej durni straci swoje oszczędności na złych inwestycjach, tym lepiej dla ciebie. Ja o to dbam, jak widzę, ze jakiś dureń idzie w klęske, to klepie go po plecach i chwale za starania. Jak mu się uda, będzie mnie słodko pamiętał.

Ktoś wierzy w złotą emeryturę, to ok. Fajnie jest zbierać srebro, ale przecież to tylko hobby. Nie ma wśród nas szaleńców, co sprzedają wszystko, w srebro wkładają wszystko i czekają. A jak są, to ode mnie dobre słowo na drogę.

Należy pozwalać ludziom rozporządzać swoim majątkiem, selekcja naturalna odcedzić nam ze społeczeństwa ludzi głupszych, co dla pozostałych jest błogosławieństwem.

Jeżeli ktoś się ze mną nie zgadza, to posłucham argumentów.

Dopisze jeszcze. Za durnia się nie uważam, w swoim małym świecie to i mogę być najmądrzejszy, ale z pokorą podchodzę do całego świata. Są ode mnie starsi i mądrzejsi, co na koncie maja 8 zer więcej, co w swym widzeniu świata policzyli gdzie moje miejsce i jak pozwolą na jakieś ruchy, to nie dlatego, ze kupili i przetopił skrzynki srebra. Ja się nigdy pewnie nie dowiem, czemu tak było. Ale moja szansą jest próbowanie myślenia ich rodzaju i unikanie jak ognia myślenia tłuszczy. Obecnie nam panujący socjalizm wprost preferuje takie myślenie stadne i wyciąganie wniosków z uprzednio przygotowanych wzorców publikowanych w mediach. Dlatego kupowałem krypto w 2011 a nie teraz. Dlatego zbieram srebrne krążki dla przyjemności oka i brzęku w kieszeni a nie z myślą o złotej starości. Dlatego nie inwestuje w mieszkania na wynajem :-). Każdy robi geszafty na swoim poziomie, ale największym błędem jest myślenie, ze można w pojedynkę wygrać z systemem.

Awatar użytkownika
AlA
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2019, 01:42
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: AlA » 15 cze 2019, 14:41

Skorka tak na to nie patrzyłam :) to o klepaniu po plecach :). W sumie to dalej też dobre. Tylko proszę nie nazywaj kupowanie liści itp na kilogramy hobby :)
Andrew gdzieś ty wyczytał merytoryczny wpis, ktory broni mani kupowania liści +20% marży , a po milku sprzedaży za spot. Nie wspominając o traceniu na wartości pieniadza :) Nie dopuszczas myśli że gówniany szum na forum np. na emu robią ludziki z tajnego. Żebyś kupił rolke lub dwie, a później je sprzedał też komuś na forum. I jak z BTC ostatni zostanie z ręká w nocniku :lol: :lol: :lol:
Mój zbiór na uCoin

Andrew
Posty: 33
Rejestracja: 31 mar 2019, 17:09
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: Andrew » 15 cze 2019, 15:43

AlA pisze:
15 cze 2019, 14:41
Skorka tak na to nie patrzyłam :) to o klepaniu po plecach :). W sumie to dalej też dobre. Tylko proszę nie nazywaj kupowanie liści itp na kilogramy hobby :)
Andrew gdzieś ty wyczytał merytoryczny wpis, ktory broni mani kupowania liści +20% marży , a po milku sprzedaży za spot. Nie wspominając o traceniu na wartości pieniadza :) Nie dopuszczas myśli że gówniany szum na forum np. na emu robią ludziki z tajnego. Żebyś kupił rolke lub dwie, a później je sprzedał też komuś na forum. I jak z BTC ostatni zostanie z ręká w nocniku :lol: :lol: :lol:
Nie wiem skąd przekonanie, że chciałbym dyskutować z kimś, kogo jedynym konstruktywnym wpisem był handel na ucoin :shock:
Reszta to tylko złośliwości do konkretnych osób, które nadepnęły na rozdęte i puste ego. Niech koleżanka bierze przykład z kolegi skórkabezwyprawki. Maniery furmana ale przynajmniej inteligentny i oczytany :idea:
Niech koleżanka przestanie szumieć i ten szum o którym koleżanka pisze zniknie :mrgreen:
Albo niech koleżanka pisze w wątkach na których koleżanka się zna albo zastosuję się do rady swoich światłych kolegów i poświęci się swojej kolekcji.
W tym wątku nie potrzeba wiecej kolejnych przmyśleń kolejnego eksperta od niczego.

Awatar użytkownika
AlA
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2019, 01:42
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: AlA » 15 cze 2019, 16:01

Teraz już koleżanka nie idiotka? Bo ratuje kolejnych ślepo zapatrzonych w zwykły bulion mażących o świetlanej emeryturze hehe. Ale ok przestane bezsensowna walke z wiatrakami. Lepiej poczytać argumenty typu kupuj srebro bo indie kupują hehe. A żeby skórka napisał w coś sensownego trzeba było go sprowokować i poniekąd się udało. Dużo mi rozjaśnił. 17.06 okaże się czy komuś jeszcze. :twisted: :twisted:
Mój zbiór na uCoin

Awatar użytkownika
Grześ
Posty: 531
Rejestracja: 31 mar 2019, 13:50
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: Grześ » 15 cze 2019, 16:17

AlA pisze:
15 cze 2019, 14:41
Nie dopuszczas myśli że gówniany szum na forum np. na emu robią ludziki z tajnego. Żebyś kupił rolke lub dwie, a później je sprzedał też komuś na forum.
To dokończ myśl przewodnią i podaj pseudonimy tych agentów z tajnego.
Wszyscy będziemy wiedzieli na kogo uważać.

Andrew
Posty: 33
Rejestracja: 31 mar 2019, 17:09
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: Andrew » 15 cze 2019, 16:38

AlA pisze:
15 cze 2019, 16:01
Teraz już koleżanka nie idiotka?
Czasami cięzko odróżnić koleżankę od idiotki, dlatego się mylę :mrgreen:

Bo kolejnych ślepo zapatrzonych w zwykły bulion mażących o świetlanej emeryturze hehe. Ale ok przestane bezsensowna walke z wiatrakami. Lepiej poczytać argumenty typu kupuj srebro bo indie kupują hehe. A żeby skórka napisał w coś sensownego trzeba było go sprowokować i poniekąd się udało. Dużo mi rozjaśnił. 17.06 okaże się czy komuś jeszcze. :twisted: :twisted:
Hehe, tu już nie ma wątpliwości :lol:.
Najlepszy jest tekst o prowokacji kolegi skorkabezwyprawki żeby skórka napisał w coś sensownego :lol:
Muszę chyba przeprosić kolegę skorkabezwyprawki za maniery furmana. Bo jeżeki on ma takie maniery to koleżanka maniery konia w zaprzęgo :lol:
Pisanie o ortografii byłoby kopaniem leżącej :mrgreen: :mrgreen:
Może jednak niech koleżanka się nie poddaje. Taki ubaw nie zdarza się często :twisted:
Ostatnio zmieniony 15 cze 2019, 16:55 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
AlA
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2019, 01:42
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: AlA » 15 cze 2019, 16:44

Grześ pisze:
15 cze 2019, 16:17
AlA pisze:
15 cze 2019, 14:41
Nie dopuszczas myśli że gówniany szum na forum np. na emu robią ludziki z tajnego. Żebyś kupił rolke lub dwie, a później je sprzedał też komuś na forum.
To dokończ myśl przewodnią i podaj pseudonimy tych agentów z tajnego.
Wszyscy będziemy wiedzieli na kogo uważać.
A to czasem nie Ty pisałeś, że nas czytają?
Mój zbiór na uCoin

Awatar użytkownika
AlA
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2019, 01:42
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: AlA » 15 cze 2019, 17:01

Andrew pisze:
15 cze 2019, 16:38
Może jednak niech koleżanka się nie poddaje. Taki ubaw nie zdarza się często :twisted:
Widzisz ja mam podobnie czytając twoje pytanie ktore srebro kupić by zarobic. Ale odpowiem ci, bo nie wyciagasz wnioskow. Najwiecej zarobisz jak nie kupisz ag. :lol: :lol: :lol:
Mój zbiór na uCoin

Awatar użytkownika
Grześ
Posty: 531
Rejestracja: 31 mar 2019, 13:50
Coś o mnie:

Re: Inwestuj w srebro

Post autor: Grześ » 15 cze 2019, 17:03

Oczywiście że pisałem.
Napisze więcej: to jest ich codzienny rytuał po przyjściu do pracy.
Przeglądanie forum przy kawie.
Ale forum czytać kazdy może. Mi chodzi o nicki tych wymyślonych agentów.
Śmialo, czekam.

ODPOWIEDZ