INPOST
Re: INPOST
Dzięki za odpowiedzi tak jak myślałem jestem na straconej pozycji.Najlepsze jest to Allegro Smart reklamacje,ja sprzedawałem na Lokalnie i bez Smarta.Teraz Allegro się wycwaniło i udziela Ci pełnomocnictwa do reklamacji i oni się tym nie zajmują,dopiero jak Ci nie uznają to możesz do nich napisać ale jeżeli towar nie jest zastrzeżony w regulaminie Inpostu.Przesyłka wisi w drodze od 2 Stycznia już dwa razy Inpost pisał do mnie jaka była przesyłka i co zawierała.Teraz jest pytanie po co jest ubezpieczenie za przesyłkę i dlaczego Allegro w sekcji kolekcje daje takie przesyłki.Powinni napisać że wysyłasz na własną odpowiedzialność lub tylko Pocztexem.
Re: INPOST
Zadeklaruj że wyślesz 500 przesyłek dziennie a umowę z In Postem sam napiszesz.
Oni ją tylko podpiszą.
Oni ją tylko podpiszą.
Re: INPOST
Dwa lata temu podawałem tu numer przesyłki która zaginęła na sortowni w Bielsku Białej.
Jak zwykle In Post mnie olał.
Pomogło Allegro.
Klient dostał zwrot z Programu Kupujących nie obciążając mojego konta.
Odpukać w niemalowane.
Od tamtej pory nic nie ginie.
Re: INPOST
Nie wiem dlaczego uważasz, że jesteś na straconej pozycji.
Mi Inpost zgubił dwie przesyłki. W obu przesyłkach były srebrne monety bulionowe. W obu przypadkach wypłacił ubezpieczenie - nie robił żadnych problemów (pomimo tego, że regulamin zakazuje wysyłania numizmatów). Były to przesyłki wysłane z paczkomatu w trybie bez etykiety. W jednym przypadku przesyłka zginęła całkowicie (po wyciągnięciu przez kuriera z paczkomatu - taki był ostatni status), w drugim przypadku odbiorca dostał inną przesyłkę niż to co wysłałem (zamiast monet - ręczniki).
Reklamacje składa wysyłający. Na stronie Inpostu jest (była) informacja co powinna zwierać reklamacja (w moim przypadku były to min. screeny z aukcji Allegro). Inpost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i wykorzysta ten czas do ostatniego dnia. W międzyczasie będzie wysyłał maile o uzupełnienie różnych rzeczy (min. formularz, że nie ubiegasz się o odszkodowanie z innego źródła oraz z namiarami na konto bankowe gdzie wypłacić odszkodowanie). Każdy taki mail wydłuża okres reklamacji (wstrzymanie do momentu aż dostaną odpowiedź). Odpowiadając na takiego maila trzeba uważać, bo odpowiedź trzeba wysłać na inny adres mailowy niż ten z którego przyszła wiadomość. Po 30+ dniach dostaje się decyzje. Jeśli nie wyrobią się w 30 dni to zgodnie z regulaminem reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie.
Decyzja przychodzi mailem. Na wypłatę odszkodowania mają znowu sporo czasu (regulamin), ale w obu moich przypadkach wypłacili szybko (2-3 dni). Zwracają wartość przedmiotów + koszty paczki.
Mi Inpost zgubił dwie przesyłki. W obu przesyłkach były srebrne monety bulionowe. W obu przypadkach wypłacił ubezpieczenie - nie robił żadnych problemów (pomimo tego, że regulamin zakazuje wysyłania numizmatów). Były to przesyłki wysłane z paczkomatu w trybie bez etykiety. W jednym przypadku przesyłka zginęła całkowicie (po wyciągnięciu przez kuriera z paczkomatu - taki był ostatni status), w drugim przypadku odbiorca dostał inną przesyłkę niż to co wysłałem (zamiast monet - ręczniki).
Reklamacje składa wysyłający. Na stronie Inpostu jest (była) informacja co powinna zwierać reklamacja (w moim przypadku były to min. screeny z aukcji Allegro). Inpost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i wykorzysta ten czas do ostatniego dnia. W międzyczasie będzie wysyłał maile o uzupełnienie różnych rzeczy (min. formularz, że nie ubiegasz się o odszkodowanie z innego źródła oraz z namiarami na konto bankowe gdzie wypłacić odszkodowanie). Każdy taki mail wydłuża okres reklamacji (wstrzymanie do momentu aż dostaną odpowiedź). Odpowiadając na takiego maila trzeba uważać, bo odpowiedź trzeba wysłać na inny adres mailowy niż ten z którego przyszła wiadomość. Po 30+ dniach dostaje się decyzje. Jeśli nie wyrobią się w 30 dni to zgodnie z regulaminem reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie.
Decyzja przychodzi mailem. Na wypłatę odszkodowania mają znowu sporo czasu (regulamin), ale w obu moich przypadkach wypłacili szybko (2-3 dni). Zwracają wartość przedmiotów + koszty paczki.
Re: INPOST
Ja oczywiście reklamację złożyłem ale jak to w naszym kraju bywa trudno powiedzieć co z tego będzie.
Re: INPOST
Ale za zgubioną przesyłkę tak czy siak odpowiada sprzedający, bo Ty jej nie dostałeś. Kasę odzyskasz na 100% a to on niech się później buja z inpostem.
Re: INPOST
Opisze swoje doświadczenia z InPostem bo nie do końca się pokrywają z opinią Grzesia. Kupiłem grafikę na Twiterze (albo od osoby z TT). Została zgnieciona i przedarta przez kuriera pomimo że była zapakowana w grubą tekturowa tubę. Reklamację musiałem zgłaszać ja bo paczka została już odebrana. Musiałem udokumentować płatność przelewem. Zwrócono mi całość zapłaconej kwoty. Odszkodowanie dostałem z Generali które ubezpiecza InPost. Grafikę udało się uratować podklejając. Jest traktowana jako prezent od InPost.Grześ pisze: ↑25 sty 2023, 15:091. In Post ma dostęp do szczegółów transakcji z Allegro.
Nie potrzebują żadnego screena.
2. Przesyłki może reklamować tylko nadawca w In Poście i wszędzie gdzie indziej.
3. Reklamacje co do przesyłek Allegro smart składa się przez formularz Allegro kontakt.
Przesyłki Smart opłaca Allegro i tylko z Allegro będzie rozmawiał In Post.
--------------
To tak z grubsza.
Też walczyłem z betonem I nic nie wygrałem.
Ja dowiedziałem się jak kruszyć beton przesyłki przestały ginąć.
Czary mary.
Re: INPOST
Toście narobili mi trochę stracha bo od jakiegoś czasu (kilku lat) wybieram tylko inPost paczkomat i nigdy nie było problemu ale fakt korzystam sporadycznie za to za spore kwoty (spore jak na moje możliwości). O ile z wysyłkami to różnie bywa jeśli chodzi o wartość i zawartość to jeśli chodzi o zakupy metali to w zasadzie tylko z ML przez inPost paczkomat więc jak to się ma do pytania (a w zasadzie stwierdzenia kolegi z poprzedniej strony?
Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk a rośnie popyt na święty spokój (Vabank I).
Re: INPOST
Od 1 stycznia 2023 roku, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta*, mamy obowiązek odpowiadać na każdą Twoją reklamację w terminie do 14 dni.
Postanowienia w naszym OWU, które przewidują termin odpowiedzi dłuższy niż 14 dni, straciły ważność. W ich miejsce stosujemy aktualne przepisy prawa.
Postanowienia w naszym OWU, które przewidują termin odpowiedzi dłuższy niż 14 dni, straciły ważność. W ich miejsce stosujemy aktualne przepisy prawa.
Re: INPOST
Nowe ceny:
- Gabaryt A - 16,99 zł
- Gabaryt B - 18,99 zł
- Gabaryt C - 20,99 zł
- Gabaryt A - 16,99 zł
- Gabaryt B - 18,99 zł
- Gabaryt C - 20,99 zł
Re: INPOST
inpost sie rozbrykał widać, trzeba bedzie te nowe paczkomaty Orlenu sprawdzić, bo postawili 2 takie blisko mnie.
Ceny dużo lepsze, (jak na razie):
Ceny dużo lepsze, (jak na razie):
-
- Posty: 2239
- Rejestracja: 31 mar 2019, 13:42
Re: INPOST
cena to nie wszystko, np. ubezpieczenie tylko 500 zł vs. 5000 zł w inposcie
Re: INPOST
numizmaty, kruszce i tak temu nie podlegają więc nie dotyczyGrzegorz_Wroclaw pisze: ↑02 mar 2023, 16:04cena to nie wszystko, np. ubezpieczenie tylko 500 zł vs. 5000 zł w inposcie
-
- Posty: 2239
- Rejestracja: 31 mar 2019, 13:42
Re: INPOST
jak najbardziej dotyczy…